22 Haziran 2011 Çarşamba

Hıçkırık!

Pazartesi akşamı İzmir'den anneannemiz geldi:) Ailede ilk torun olacağı için annemin heyecanı büyük ve farkettim ki doğum yaklaştıkça daha da artıyor. Haftasonu dedemizin de aramıza katılmasıyla ekibi tamamlamış olacağız!

Annem geldiği akşam yemek muhabbet derken saati yine 12 etmişiz ben artık caponize gözlerle yatağa doğru yol aldım. Uyku öncesi hazırlıklarımı tamamladım ve yatağın kollarına bıraktım kendimi. O sırada bizim kızda bir hareketlenme! Babasına bak bizimki yine "sabaha kadar dans modunda" derken farkettik ki her zaman attığı tekmelerden çok farklı bu! Bir kere onlar kadar sert değil ikincisi ve en önemlisi de çok düzenli ve ritmik! İşte o an anladık kızımızı "hıçkırık" tutmuştu içerde:)29. haftadan sonra diyaframın uyarılması sonucu ortaya çıkan bir refleks hıçkırık ve tüm kaynaklarda çok normal olduğu belirtiliyor.Bunu bilsenizde hissetmek inanılmaz birşey! Sizi hıçkırık tuttuğunda ne yapacağınızı bilirsiniz gider su içer ya da nefesinizi tutar ve diğer bildiğiniz binimum metodlarla bunu geçirmeye çalışırsınız. Ancak minik kızınızı hıçkırık tuttuğunda ne yaparsınız? Biz bol bol güldük ve geçmesi için bekledik. Onun solunum organlarının geliştiğini düşünüp mutlu olduk!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder