23 Ocak 2013 Çarşamba

Selcan Hanım Acil Olarak Blog’da Beklenmektesiniz


Barış: “Aşkım, Duru’nun ilk saç kesimini bloga yazmayı unutmayalım.”
Selcan: “Tamam canım ben yazarım.”

Tııss

B: “Canım, Sergüzeşt’ten blogta da bahsedelim.”
S: “Tabi tabi ben yazarım haftasonu.”

Tıııııssss

B: ”Selcan, Paris gezisini sen yazar mısın canım.”
S: “İyi olur. Uzun zaman oldu bloga yazmayalı.”

Tıııııııııısssssss

Şikayetim var, blogumuzda yalnız bırakıldım. Selcan Hanım, acil olarak yeni yazıyla beklenmektesiniz!



4 yorum:

  1. Sevgili Barış Bey çok haklısınız. İşe alışma süreci bi yandan sergüzeşt bir yandan ee malum bir yandanda duru halim harap. En kısa sürede işte burayada yazıyorum blogu yazılara boğacağım.

    Selcan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki diyaloglardan aldığım dersle "görmeden inanmam" :)

      Sil
  2. Dur fitne cikarayim, ne oldu selcan hani yazacaktin ? :))

    YanıtlaSil
  3. Yasa yaaa Meric, ben de yazsam mi diye dusunuyordum, senden gelmesi daha guzel oldu :)
    Ben yine kendi eklememi de yapayim:

    "TIIIIISSSSSSS"

    YanıtlaSil