22 Ağustos 2015 Cumartesi

Küçük Prens'in Diyarında

Güzel kızım, sana atlasta develerin olduğu yere gideceğimi söyledim ama Cezayir’e geldiğimden beri hiç deve görmedim.  Onun yerine en çok ne görüyorum biliyor musun; her elektrik direğinin, ağacın, hatta reklam panolarının üzerine bile yuva yapmış leylekler.



Şehirlerarası yolların kenarlarında üzerlerinde yenebilir meyveleri olan dev kaktüslerden çok var. Küçükken bir kez yemiştim Türkiye’de, çok lezzetliydi. Belki sen de denemek istersin.

 

Annen sana atlas üzerinden gösterebilir, ben deniz kıyısına yakın bir şehirde çalışıyorum. Bu ülkenin en güneyinde dünyanın en büyük sıcak çölü olan Sahra Çölü var. Sanırım deve görmek için oraya gitmek gerekiyor.


Bence artık senin de içinde Sahra Çölü’nün geçtiği o müthiş kitapla tanışma vaktin geldi. Hani benim okuyup sana verdiğim küçük kitap: “Küçük Prens.” Bu kitaptaki öyküyü anlatan adamın uçağı Sahra Çölü’ne düşer ve orada Küçük Prens’le tanışır.

    


Belki annen sana benim geçen yıl Sarp için aldığım 3 boyutlu kitabını alır ve sana okumaya başlar. Hem bu sayede bu kitap biraz uzun olduğu için benim kitap ayraçlarımdan birini de sana veririz ve her gün kitaptan biraz okuduktan sonra kaldığınız yeri işaretleyebilirsiniz.  Okudukça da seninle akşamları kitap hakkında konuşuruz, olur mu? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder