11 Ağustos 2015 Salı

İzafiyet Teorisi Bizim İçin Var



Sen bakma bu adamın komik fotoğrafına. Dünyada yaşamış en zeki insanlardan biri o: Albert Einstein. Kendi bulduğu İzafiyet Teorisini "elinizi bir dakikalığına sıcak bir fırının içine sokun, sanki bir saatmiş gibi gelir. Güzel bir kızla bir saat kadar zaman geçirin, bir dakikaymış gibi gelir. İzafiyet budur." diye açıklamış bu dahi adam. 

Senin için örnekleri çoğaltabilirim istersen: Akşam iş çıkışında anneni almaya gittiğimizi hatırlıyor musun ya da İzmir'den Çeşme'ye arabayla gidişimizi? O yoldaki bir saat sana nasıl uzun geliyordu değil mi, çok sıkılıyordun? Ama parkta oynarken, çizgifilm seyrederken zaman ne çabuk geçiyor. Dondurmacıya giderken yol çok uzun sürüyor ama o dondurma bir anda bitiveriyor. 

Demek ki günleri ne kadar eğlenceli ve güzel geçirirsek ayrı olduğumuz zaman da o kadar çabuk bitecek. Zamanın hızlı geçmesi için bir kaç planım var bu sene: 

Annen, sen ve ben hepimizin ortak yapacağı bir şey var mesela: Hepimiz İngilizce çalışacağız. Senin İngilizce öğrenmeyi çok sevdiğini biliyorum. Yeni okulunda da sana çok yardım edecekler. Biz de işimiz için çalışacağız, sonra birlikte pratik yaparız FaceTime'dan.

Ben burada İngilizce ile birlikte Fransızca da öğrenmeye çalışacağım. Eğer beni ziyarete gelmek istersen Cezayir'e ve orada insanlarla sohbet edeceksen annen sana da bir öğretmen bulabilir. Hem ikimiz de aynı seviye de oluruz, belki sen benden hızlı bile öğrenirsin Fransızcayı.

Baleyi de çok seviyorsun. Zamanı hızlandırmak için kullanacağımız bir başka eğlence de bale olacak senin için.



Bunların dışında ben doğduğundan beri senin için bir hayal kuruyorum. Annenle konuştuk ve bu sene başlayabileceğini düşünüyoruz. Piyano çalmanı çok istiyorum. Umarım sen de istersin, umarım en iyi öğretmeni buluruz sana ve çok seversin piyanoyu.  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder