29 Şubat 2012 Çarşamba

Gezeriz tozarız kime ne!

Gezmeyi seviyoruz biz. Hem de çok! 3,5 sene boyunca az yol tepmedik birbirimizi görebilmek ve yeni yerler keşfedebilmek için: İzmir, İstanbul, Bosna, Mostar, Dubrovnik, Zagreb, Londra, Edinburgh, Lozan, Zürih, Konstanz, New York... İstanbulda yanyana geldiğimizden itibarende haftasonu nerelere kaçabiliriz diye araştırıp durduk. 2 gün şehirden uzaklaşmak bile iyi gelir pazartesiye yenilenmiş bir şekilde enerji dolu başlardık. Hamile olduğumu duyan çevremdeki herkes kıs kıs gülerek ee artık bundan sonra bir süre yerinizde oturursunuz dedi. Ne sinir olmuştum bu lafa! Niye oturacaktım ki? Hamileysem hasta değildim ya ben. Hem miniği daha karnımdayken gezdirmek, göstermek istediğim bir sürü yer, benimle denemesini istediğim bir sürü tad (bu da yemek yemek için en güzel bahanem pek tabii!) dinlemesini istediğim bir sürü müzik vardı. Anne - kız tek vücut geçirdiğimiz dönemin tadını çıkarmalıydık! Zaten kuzum daha biz farkında değilken bize en güzel sürprizi yapmış NY yolculuğumuza 2 haftalıkken eşlik etmişti. Artık o bir New Yorker'dı kim alıkoyabilirdi artık onu gezmekten!


Kimselere kulak asmadı(k)m sağlığımı tehdit etmeyecek şekilde gezebildiğimiz kadar gezdik. Bol su tüketip uzun süre ayakta kalmayacak ve tuvalete rahat erişebilecek şekilde organize olduktan sonra kimse duramadı önümüzde.


36 haftalık hamileydim ve Bon Jovi İstanbul'daydı.12 yaşımdan 32 yaşıma kadar hayranı olduğum tüm şarkılarını ezbere bildiğim hatta kardeşim Yitoya bile küçücükken dinlettiğim Bon Jovi durmuştu durmuştu ben hamileyken tekrar gelmeye karar vermişti konsere. Her konser afişi önünden geçerken Barış'a duygu sömürüsü yapıyor içli içli bakıyordum. Annem delirdin mi sen kızım doktor her an gelebilir Duru diyor ne işin var konserde monserde diyerek Barışa sen bu deli kıza uyma çocum mesajı veriyordu.




Veeeeeeeeeeeeee deli kız sevgilisinden hediye Türk Telekom bileti aldı.Kapanışı Jon Bon Jovi konseri ile yaptık Duru'nun şanına yakışır şekilde! Aileler bizi sinemada zannediyorlardı o sırada pek tabii. Sevgilime çevredeki yorumlara kulaklarını tıkayarak beni konsere götürdügü için teşekkürü borç bilirim. Babamız bizi Bon joviye götürrrrrrrrrrr....


Duru 36 haftalıkken konserde Jon Bon Jovi'ye annesinin karnında eşlik etti tekmeleriyle.


I'll be there for you!!!!!!nidalarıylaaa doğuma bir adım daha yaklaştı...


Doğumundan sonrada Duru kızla gezmeye devam ediyoruz. Benden tavsiye kimselere kulak asmayın ve tadını cıkarın hem hamileliğin hem de sonrasında minikle geçirilecek vaktin. Sonra geriye dönüp ah vah dememek için...



Not:Tuvalet konusu tam bir felaketti Arena'da. Hamile bayanı erkekler tuvaletine sokarak imdadına yetişen Alex'e ayrıca minnettarlığımızı sunarız:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder