20 Şubat 2013 Çarşamba

Hayatı Kolaylaştıran Detaylar–3 Eve Yakın İş Bulmak


İşi bulmak çok kolaymış gibi bir de eve yakınını bulmak yazıyorum, ayıp oluyor bende biliyorum ama gerçekten de yaşam kalitesini bu kadar yükselten az detay vardır hayatta. Hele de İstanbul’da yaşıyorsan.

Gerçi benim iş bulma sürecimde sancılı bir süreçti. Planlama mühendisi olmanın hem iyi hem kötü tarafı projenin yaklaşık ne zaman biteceğini ve senin yine o kâbus gibi özgeçmiş hazırlama, kravat takıp iş görüşmesine gitme tarihini önceden bilmendir. Duru’nun bize katılacağını öğrendiğimizde büyük bir alışveriş merkezi projesinin planlamacısıydım ve projenin bitiş tarihi doğumla aynı günlere denk geliyordu. Hayatımın en heyecanlı döneminde bir de iş bulma telaşını yaşamamak için arayışa geçtim. Bulduğum projenin tamamlanmasına 2 yıl vardı, yeter de artar diye düşünüp balıklama atladım.


Hayat her zaman planlandığı gibi gitmiyor. Sonradan sadece güzel anılarıyla hatırladığınız günler bile içerisinde büyük sancılar taşıyor.


Doğumuna 6 hafta kala çalıştığım şirket ve işveren arasındaki sözleşme feshedildi. Firma hepimize ‘üzgünüz ama bu profesyonel iş hayatı, başınızın çaresine bakın’ konulu kısa bir konuşma yaptı. Beklenen doğum tarihinden 2 hafta sonra çıkışımız yapılacaktı. Hiç hatırlamak istemediğim 3 haftanın ardından şu anda çalıştığım işi buldum. Kızımın gelişinden 2 hafta sonra Cuma günü işten çıkarılıp, Pazartesi yeni projeme başlamış oldum.



Neyse bunlar keyifsiz detaylar. İş buldum sonunda ama ne bulmak. Yürüyerek evimize 10 dakika mesafede bir proje. Ofis penceremden evi olmasa da kızımın oyun oynadığı parkı görebiliyorum. Trafikten dolayı kurtulduğum stres bir yana, Duru’yla geçirebileceğim fazladan bir saat ve daha uzun uyuyabilmek anlamına da geliyor eve yakın iş. Benim gibi durumu şımarıklığa döndürürseniz öğlen kahve içme bahanesiyle kızınızı sevmeye de gidebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder